مصاحبه آرشیو خبر ها
پیشنهاد منچستر ؟ من در یووه خوشحالم / با 80 امتیاز می توان قهرمان شد

پیشنهاد منچستر ؟ من در یووه خوشحالم / با 80 امتیاز می توان قهرمان شد

دیدار یوونتوس و لاتزیو در چارچوب رقابت های سری آ فردا در ورزشگاه المپیکو برگزار می شود و مکس آلگری در کنفرانس خبری حاضر شد و با خبرنگاران صحبت کرد.

گزارش های دیروز سرمربی بیانکونری را به شیاطین قرمز لینک کردند و امروز توتواسپرت گزینه های احتمالی جانشین آلگری در تابستان صحبت کرد

آلگری در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: " من تا سال 2017 قرارداد دارم. در یوونتوس خوشحال هستم. در حال حاضر بر روی هدفم متمرکز شده ام که بسیار مهم تر از شایعات نقل و انتقالات است."

" ماه ژانویه ماه نقل و انتقالات خواهد بود و آن زمان شما (رسانه ها) از اخبار انتقال بازیکنان از تیمی به تیم دیگر خوشحال خواهید بود. ما در حال حاضر به کاری که به این فصل باید انجام دهیم فکر می کنیم."

" هیچ گونه مشکلی در تیم وجود ندارد، چندین بازیکن بزرگ برای این دیدار حساس در دسترس هستند."

" دیدار دشوار و پیچیده ای خواهد بود. لاتزیو در مقابل امپولی شایسته ی باخت نبود و در مقابل پالرمو بازی زیبایی ارائه دادند و فردا نیز بازی سختی در مقابل آن ها خواهیم داشت."

" آن ها به دنبال انتقام گیری از دیدارهای فینال کوپا ایتالیا و رقابت سوپرکاپ در شانگهای چین هستند. نباید دچار هیچ گونه لغزشی شویم. در شرایط حساسی قرار داریم و می خواهیم دوباره در جدول رقابت ها به رتبه های بالاتر صعود کنیم."

مکس آلگری معتقد است یوونتوس با کسب 80 امتیاز می تواند فاتح اسکودتو شود.

بیانکونری با چهار برد متوالی در شرایط خوبی قرار دارد و فردا با لاتزیویی بازی خواهد داشت که در پنج دیدار اخیر خود چهار شکست متحمل شده و تنها یک تساوی کسب کرده است.
آلگری معتقد است بانوی پیر با رسیدن به رتبه ی پنجم تنها یک گام برای بازگشت به صدر جدول برداشته است و هدف بعدی رسیدن به رتبه ی چهارم جدول و پشت سر گذاشتن جالوروسی است.

سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:

" هفت امتیاز تا صدر جدول؟ در سه بازی ابتدای فصل ما هفت امتیاز از دست داده و تنها دو امتیاز کسب کردیم."

" دوران مثبتی را پشت سر می گذاریم، اما هنوز از موقعیتی که باید در آن برای اسکودتو مبارزه کنیم فاصله داریم. ما به این حقیقت رسیده ایم که برای برنده شدن در بازی ها باید رنج بکشیم، برای هر توپ مبارزه کنیم و در ماه گذشته این ایده را به خوبی پیاده کردیم."

" اگر به تیم هایی که بالاتر از ما قرار دارند نگاهی بیندازیم، به نظر می رسد که آن ها با یک تساوی در رقابت برای اسکودتو شکست نخواهند خورد. نمی توان تنها با یک تساوی اسکودتو را از دست داد."

" در حال حاضر باید به رتبه ی چهارم جدول برسیم و در حال حاضر بازی های حساس مقابل لاتزیو و فیورنتینا را پیش رو داریم. نباید احساس ناامیدی کنیم."

" وضعیت فعلی لیگ به ما می گوید با 80 امتیاز می توان فاتح اسکودتو شد و با امتیازات بین 72 تا 80 می توان به رتبه های دوم تا سوم بسنده کرد و ما باید تلاش خود را برای کسب تمامی امتیازات انجام دهیم."

" پیش بینی دقیق امتیازات لازم برای اسکودتوی امسال بسیار دشوار است. من فکر می کنم با کم تر از 80 امتیاز به دست آوردن اسکودتو سخت است. در نیم فصل دوم حتی کسب امتیاز دشوارتر هم می شود."

" هنگامی که شما در تعقیب تیم های دیگر هستید، شرایط دشوارتر است. همواره باید هدف های کوچک تری برای رسیدن به صدر جدول داشته باشیم. باید به تیم های بالاتر خود نگاه کنیم و تمام تلاش خود را برای پشت سر گذاشتن آن ها انجام دهیم که در حال حاضر تیم رم را بالاتر از خود می بینیم."

" تنها در صورتی که در هر بازی برنده شویم، بازی کردن پشت سر حریفان امتیاز برای ما محسوب می شود. اگر شکست بخوریم دیگر امتیاز محسوب نخواهد شد. ارزیابی ها در فوتبال همیشه بعد از نتایج قرار می گیرند."

" انتخاب های زیادی برای ترکیب ابتدایی تیم در بازی های فردا خواهم داشت. باید امروز به وضعیت بازیکنان نگاه کنم و تا برای جانشینی پوگبا در میانه ی میدان بهترین تصمیم را بگیرم."

" کوادو آسامواه با تیم تمرین کرد، لمینا نیز در حال ریکاوری از مصدومیت خود است، اما سامی خدیرا بازی با لاتزیو را از دست خواهد داد. ریکاوری پریرا پس از مصدومیت در دیدار با سویا موفقیت آمیز نبوده است و او دیروز کمی احساس درد کرد که امروز وضعیت او مورد ارزیابی قرار می گیرد. احتمالا با سیستم 3-5-2 یا 4-4-2 بازی خواهیم کرد."

"سیمونه پادوین عملکرد مناسبی در تمرینات داشته است، او بازیکنی است که هر مربی می خواهد او را در ترکیب داشته باشد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: